سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 90 شهریور 14 , ساعت 10:6 عصر

 

شهید اسدالله رئیسی : ملت مسلمان ، مذهب ما ضامن خون شهدااست اگر از اسلام و قرآن و خون شهدا پاسداری نکنید مسئولید در روز قیامت.

طلبه شهید عبدالمجید قنبری : آگاه باشید که حجت خدا بر همه ما تمام شده ، خون این شهدا گریبان مارا در صحرای محشر می گیرد.

شهید امید رضا گنجی پور : به انقلاب اسلامی  وفادار و پایدار باشید ، ما در دریایی از نور زندگی می کنیم و قدر این نور را نمی دانیم و این نور ، نور ولایت فقیه است.اما را تنها نگذارید و خاموش کنندگان این نور و کسانی که مذبوحانه سعی در خاموش کردن این نور میکنند را امان ندهند !

شهید پرویز باقری : سفارش ما رزمندگان به جوانان و ملت عزیز ایران و آیندگان این است که دشمن نه به دین ما رحم خواهد کرد نه به کشورمان.

شهید کرامت حیدری : همیشه حامی ولایت فقیه و روحانیت مبارزه باشد ، که حمایت از ولایت فقیه و روحانیت حمایت از اسلام است و نگذارید بار دیگر عمّال شرق و غرب در کشور اسلامیمان نفوذ کند.

شهید سیروس بدرالدینی: از ملت قهرمان پرور ایران می خواهم که راه امام را پیش گیرند و راه پیامبران و امامان را طی کنند.

شهید علی اکرامی : فرزندان خود را چنین بار بیاورید که به محض احساس خطر برای اسلام ، آنهاپیش قدم باشند و با دشمنان دین بجنگند و شما را سفارش بع اطاعت از امام و دستورات قرآن می کنم.

شهید سلیمان مریدی : من در پی پاسخ گفتن به ندای حسین که در صحرای کربلا فریاد زد ( حل من ناصراَ ینصرنی ) به جبهه قدم گذاشتم و من با خدای خود عهد می کنم که به اسلام و امام وفادار خواهم بود.

شهید عبدالغفور ضعیفی : وصیتم به شما عزیزان این است که همواره راه شهدا را ادامه دهید و از حالت بی تفاوتی بدر آیید که در فردای قیامت بی جواب نمانیم.همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید.

طلبه شهید اصغر موسی زاده : این انقلاب را حقظ کنید تا آن را بدست صاحب اصلیش امام زمان (عج) بدهید.

شهید علی خرمی : خطاب به دانش آموزان : درس بخوانید و همیشه در خط امام و روحانیت باشید چون انقلاب به شماها احتیاج دارد.

شهید حسن ذاکری قشمی : خود را برای سختیها و رنجها و مشقتها آماده سازید زیرا راه اسلام در پیش گرفتن با رنج و مشقت همراه است ، اسلام را زنده کردن خون می خواهد.

شهید باران دژواخ : پیام من به ملت غیور و شهید پرور ایران این است که برای خدا جهاد کنید ، راه شهدا را ادامه دهید و رسالت آنها را بر دوش کشید.

شهید محمد صابری : مثل اهل کوفه بی وفا به امام و امت نباشید ، به یاری امام زمان خود بشتابید و گوش به ندای رهبر باشید ، پیرو او و اهدافش باشید و به فرمان او عزم نبرد در راه خدا بنمایید.

شهید علی ابسواران : ما باید در راه اسلام فدا شویم چون که رسول اکرم (ص) هم فدای اسلام شد ، سید الشهدا (ع) هم فدای اسلام شد ما باید فدای اسلام بشویم تا اینکه اسلام زنده بماند ، چون که اسلام با خون رشد می کند.

شهید علی رضائی سردره : اکنون که انقلاب اسلامی به خواست خداوند متعال و رهبری های حضرت امام می رود تا پایه های ظلم را در سراسر جهان متزلزل نماید دشمنان اسلام با هر وسیله ی ممکن می خواهند مانع از پیروزی قطعی این انقلاب عظیم الهی شوند بر همگان است که با آنچه در توان دارند نگذارند که توطئه دشمنان به مرحله عمل در آید و با شرکت همه جانبه در صحنه مبارزه و پیکار موجبات پیروزی سریع را فراهم آوردن.

شهید اسفندیار داج : شهادت : به طور یقین درک کرده ام که شهادت تصادفی نیست بلکه لیاقت و سعادتی است بزرگ ، اگر تمام جمعیت دنیا برای اسلام قربانی شوند کم است زیرا انقلاب اسلامی با خون رشد کره ، از این ملت می خواهم که در پشت جبهه و در پشت سر امام باشید و از این رهبر اطاعت کنند.

شهید فریبرز فرزاد امیر ابراهیمی : شما از بزرگ پاسدار اسلام سرور آزادگان حسین بن علی (ع) درس بگیرید که چگونه در صحرای کربلا حماسه آفرید و مرگ در راه خدا را بر مرگ با ذلت ترجیح داد مبادا در خوال غفلت باشید.

شهید اسفندیار خاگو : ای امت شهید پرور ایران تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی نهایی ، پشتیبانی قاطع و بی دریغ از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خط اصیل اسلام محمد (ص) است ، در هر کجا هستید از روحانیت دفاع کنید تا اسلام را به تمام جهانیان بشناسانید.

شهید احمد بلالی پور : عید ما آن روزی بود که از ظلم آثاری نباشد و به یاری حق می روم که کمال انسانی خود را و تحول معنوی و روحی ام را در جبه های نبرد و کربلای ایران بیابم.

شهید حمزه رستاخیز : پدر و مادر ، چون من درس آزادی و آزادگی حق را از راهنما و رهبرم آموخته ام الان چه فرق لا زمان امام حسین (ع) دارد.

شهید رضا رایکا : باید خواهران همچون زینب پیام رسان خون شهدا باشند.

شهیدخلیل عجم قشمی : فقط پشت سر امام و روحانیت مبارز اسلام حرکت کنید.

شهید شهباز بنی اسدی : من به افتخار این راه را انتخاب نموده ام و این راه انبیاء و اولیاء من است و از شما می خواهم که بعد از من ادامه دهنده راهم باشید و پاسدار خون شهیدان باشید که در راه دین و این مملکت خون خود را داده اند.

شهید ابراهیم مهیادی : برادران رزمنده ، راه شهیدان را فراموش نکنید راهی که امام ما رفته را ادامه خواهیم داد!

سردار شهید اسحق دارا : بدانند که من آگاهانه به این راه پا نهادم و به خواست خداوند سبحان تا بتوانم دین خود را به این انقلاب و جمهوری اسلامی ادا نمایم و از شماها می خواهم که صبر انقلابی داشته باشید و ایمان خود را قوی و مستحکم کنید.

شهید غلامرضا عوض پور : شما ای امت شهید پرور ایران تا آخرین قطره ی خون خود در راه پیشرفت تعالیم عالیه اسلام دریغ مدارید.

شهید محمد جعفری : هیچوقت از خط امام عزیزمان خمینی بت شکن و خط روحانیت مبارز که همان خط امام است جدا نشوید.

شهید حسین الله پرست : به فرمایشات رهبر بزرگوارمان حضرت امام خمینی توجه کنید و بدانید نافرمانی از او باعث ناراحتی امام زمان (عج) می شود.

شهید محمد باقر احمدی : از ملت شهید پرور ایران تقاضا دارم که همیشه وحدت خود را حفظ کنند ، پشتیبان امام امت باشند و حتی برای یک لحظه امام را تنها نگذارید.

شهید یعقوب آرامش : امام را یاری کنید و قدر آن را بدانید که چنین رهبر دلسوز و اگاه ، مدیر و مدبر هنوز تاریخ بعد از اسلام به خود ندیده و تا آخرین قطره خون خود دست از یاری او نکشید.

شهید غلامعباس داج : و اما تو ای رهبر بزرگ به جدت قسم تا یک قطره خونی که در بدن داریم به فرمان تو که فرمان ائمه علیهم السلام است از پای نخواهیم نشست.

شهید حمید شیخی فینی : شهادت یک زندگی دوباره است که انسان در جهان دیگر شروع می کند.

شهید علی هرمزی : وصیتنامه خود را با قلبی سرشار از عشق و غلاقه به شهادت آغاز می کنم ، می روم تا این آتشی که در درونم مستعل گشته با دیدن خدای خود آن را خاموش کنم.

شهید حسن اعمی  : امام را تنها نگذارید تا انشاءا.. این انقلاب متصل به انقلاب جهانی مهدی (عج) گردد و برای مبارزه با آمریکا خود را آماد سازیم.

شهید جعفر پاینده : برادرانم همیشه در خط امام باشید ، برادرانم شعار مرگ بر آمریکا یادتان نرود که امام می فرماید دشمن اصلی ما آمریکاست.

شهید جمادی پور بندری : از اسلام منحرف نشوید که راه حق همان راه امام و خداست و از راهی که باطل است باز گردید و به راه حق بپیوندید چون ما از اوییم و به سوی او می رویم.

شهید سید ابوالفضل عمرانی : همیشه حافظ (رهبری) و آرمانهای او باشید تا ظهور حضرت مهدی (عج) که بدست مبارکش پرچم اسلام سر تاسر دنیا بر افراشته و به اهتزاز در آورد.

شهید کاظم عباس زاده : از انقلاب اسلامی با جان و دل حفظ و مواظبت کنید حتی اگر خواسته شد از جان مایه بگذارید.

شهید حسین رایکا : خواهران و برادران نماز و روزه ، قرآن و دعا به پا دارید و نماز جماعت و آن نماز سیاسی عبادی ، همچنین نماز جمعه را بپا دارید.

شهید علیرضا آرمات : وای مسئولین نکند خدای ناکرده انقلاب و مردم را فدای منافع شخصی خودتان کنید ! نگذارید تاریخ مشروطه تکرار شود.

شهید محمد بازماندگان : ارواح شهداء وقتی آرام خواهد گرفت که اسلام در ایران و سپس در جهان مستقر شود و امام مهدی (عج)پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز در آورد.

شهید موس درویشی : خوشا به حال کسانی که تا آخرین لحظه عمر خود امام و اسلام را تنها نگذارند.

شهید پرویز سید آبادی : از این انقلاب حفاظت کنید ، شما برادران مومن سعی کنید نماز را به موقع بخوانید.

شهید عبدالمجید رضایی : از امت شهید پرور می خواهم که به رهنمود های امام گوش فرا دهید و به آن عمل کنید.

شهید احمد مجرد : همه چیزمان را مدیون خون شهدا می دانیم شهیدان که با خون خود انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و تاریخ خون بار آن را نوشتند.

شهید بهزاد پرسومی : آیا وقتی که آخر این دنیا مرگ است حیف نیست که مرد در بستر بمیردمرد باید مرد میدان باشد و مبارزه کند و حق دیگران را از دست غارتگران بگیرند.

شهید سید علی جاهد : امام فرمودند در صحنه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و نظامی حظور فعال مردمی داشته باشید !

شهید حسین درویشی : وصیت می کنم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود در راه آرمان و اهداف انقلاب اسلامی ایران بجنگم و از پای نمی شینم تا حکومت عدل اسلامی در جهان پیاده شود.

شهید غلام آبسینه : امام عزیز که واقعا منت خداوندی است که برای راهنمایی ملت جهان فرستاد از خداوند توفیق روز افزون آن حضرت خواهانم و امید وارم که در روز قیامت شفیع ما باشد.

شهید حسن کهوری زیارتی : وصیت من این است به شما تا آنجا که می توانید با جان و مال اسلام را یاری کنید.

شهید غیب الله سلیمانی : پیرو خط امام و ولایت فقیه بوده و باشید.

شهید حسن پیشداد : تابع محض ولایت فقیه باشید ، همچنان در صحنه حضور داشته باشید که دشمنان اسلام آرزوی ننگین خود را به گور ببرند!

شهید مهدی پرازین : نگذارید خون شهداء پایمال شود که فردای قیامت مورد مواخذه خدا و همه شهدا خواهید شد.پس خوب از دست آورد های انقلاب پاسداری کنید.

شهید علی آبسواران : شهادت نعمتی است که انسان می تواند با ثروت اینمان آنرا بخرد!

شهید حسین نظری : من از شما تقاضا می کنم بعد از شهادتم یار و یاور امام باشد و امام را تنها نگذارید.

شهید عبدالله جلالی : همانطور که امام فرمودند مساجد را خالی نگذارند ، مسجد سنگر علم و عبادت و تقوا است !

شهید غلام عباس شیخی : ما تا نابودی ظلم از پای نخواهیم نشست و هرگز تن به ذلت و خواری و ننگ و عار نخواهیم داد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ